HEJ UNDERBARA ONSDAG

Hallå där alla solstrålar!

Idag njuter vi av ännu en dag med strålande höstsol från en klarblå himmel och detta ger mig energi och tur är ju det, för det känns som jag har tuuusen saker att ta tag i här bla. Fota kläder till WEBBSHOPPEN som komma skall! ;-) fix med intro sida, text o.sv... komplettera ordrar, göra annonsförslag, planera 3ÅRS JUBILEUM!! pappersarbete och massa mer. Så nu Kööör vi!! Och förresten Torsdagen den 30 Sep är det åter igen dags för Tjejkväll i stan så lägg detta på minnet och boka in en trevlig kväll med arbetskollegor eller vänner. Vi kommer att ha fin fina erbjudanden i butiken, så missa inte det!


Le och va glad, så dansar vi fram...;-))

Kommentarer
Postat av: Frida

Säg till om du behöver hjälp med något! Jag är fri två dagar :) Puss

2010-09-15 @ 18:26:32
URL: http://fraa.blogg.se/
Postat av: Klara Event

Hej!



Jag skulle vilja komma i kontakt med dig men hittar ingen mailadress så jag går denna väg.



Jag sitter som projektledare för Kvinna2011, en mässa som inriktar sig på kvinnor och genomförs 29 januari 2011 på Karolinen i Karlstad. Inom en rad olika områden som intresserar kvinnor skapar vi en spännande mötesplats och möjligheten till en fantastiskt start på året.



Vi tycker att du skulle vara ett intressant inslag på Kvinna2011, så jag skulle gärna skicka vår inbjudan till utställare till dig. Mer information finns även på www.kvinna2011.se



Hör gärna av er med frågor och vi kommer gladligen förbi och presenterar mässan på plats om ni önskar.



Arrangör av Kvinna2011 är Klara Event. Vi är ett eventbolag i Karlstad med kontor på Karolinen.



Med vänliga hälsningar,

Helena

Projektledare Kvinna2011

__________________________________

Klara Event

Besöksadress:

Våxnäsgatan 10

65340 Karlstad



www.klaraevent.se



Helena 070 - 358 11 41

Micke 070 - 214 02 46

2010-10-18 @ 14:41:53
URL: http://www.kvinna2011.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0