VÄLKOMMEN MARS MÅNAD !!

Hej vänner! Hoppas ni har kickat igång mars månad på bästa sätt, tänk vad härligt med ny start på en ny månad och vecka. Snön vräker ner, men vi håller ut lite till... Våren är på väg och jag känner på mig att vi får en härlig vår och en fantastiskt BRA sommar !! =) Förlåt min frånvaro från bloggen, sist jag gjorde ett inlägg försvann hela texten och alla bilder som jag hade laddat upp, tokigt blev det !  Tänkte göra ett nytt försök nu med blandannat lite bilder från modemässan i stockholm och några av de plagg som komma skall till butiken..












Ska du på bröllop i sommar? Fin klänning till fint tillfälle. Man kan faktiskt inte få för många klänningar och vad som är så bra är att det går att klä upp och ner på tusen olika sätt! =)



Ett självklart val till studenten/examen



Träffade även Anna Anka och var självklart tvungen att ta en bild! =)







Undrar varför vi är lila i håret här? =)



Kommentarer
Postat av: Schaaanääät

Darling du måste lära dig hur man roterar på bilderna ;) Annars är det bra skit det vet du pussss

2010-03-09 @ 20:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0