SOL I SINNE... =)

Hej solstrålar! =) Idag är det regn ute, men sol inne..=) Oj oj vad dagarna springer iväg, har varit mycket att göra och tiden har inte räckt till. Men jag finns kvar såklart! :-) Idag har jag ordnat med påskris och dekorerat med fjädrar och planterat lite påskliljor. Inget piggar väl upp som blommor gör, härligt ! Ska skylta om strax och fixa med lite pappersarbete... Förresten håller på att renovera sovrummet hemma i vitt, vitt vitt. I like :-) Bilder kommer när det är klart. Väntar på en leverans från Cream vilken dag som helst, åååh vad jag ser fram emot denna sändning det är såå mycket F I N T ! Och alla ni som ska på bröllop och liknande, perfekta klänningar för detta. Återkommer med lite bilder senare och en dagens! Kram till dig och jag önskar dig den bästa dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0