Premiär inlägg!!

Kära du. Nu har jag äntligen fått igång min blogg som jag haft i mina tankar länge....Men vad passar då inte bättre nu när det är nytt år och allt. Tänk vad tiden går FORT!!! att vi redan ska lägga januari bakom oss.! Skönt att vi går våren närmare..=) Hur som helst jag är taggad till tusen att komma igång med bloggen. Fokus kommer mestadels att handla om min butik och allt runtomkring, men även annat som tillhör livet och "vardagen".  Den som läser får se helt enkelt! =) Detta var allt för nu, återkommer! Nu blir det att bädda rent och ta en dusch innan man kan krypa ner under täcket och få sin skönhetssömn...Visst är det underbart med nytvättade sängkläder, I like!! =) Sov gott nu.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaa, har väntat på ditt premiär inlägg! Hur kul som helst :) Dock ser bloggen inte likadan ut på min dator som på din. Jag tror det handlar om att jag inte har samma typsnitt på min, men förhoppningsvis är min dator gammal och de flesta har nyare. Kanske kikar in hos dig sen om jag hinner! Puss

2010-02-02 @ 10:11:11
URL: http://fraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0