Fredagsfeeling

Hej fina. Dagen har startat bra med härlig morgonpromenad. Köpte med färska frallor till jobbet och kaffe såklart! det är det första jag gör nästan när jag kommer till butiken, att sätta på kaffe. Viktigt att inte ändra rutinerna där....=) Fick blodad tand igår att fortsätta med mitt bild dilemma men tråkigt nog blev kameran kvar hemma. Så typiskt då! Ni får helt enkelt vrida lite på huvudet för att se bilden ordentligt...men se det också som en bra nackövning. =) Underklänningen som jag har på mig kommer från Cream och tunikan från Phobia. Sjalen kommer ut i butik i mars, den är suuuper snygg och skön. Går att ha till det mesta. Tänk vad mysig en sommarkväll att dra över axlarna till jeans som klänning... Nu ringde en kille precis som ville att jag skulle lägga undan ett par vantar som tjejen sett. Bra där! =) Så jag sa självklart, och vi bestämde att jag skulle fixa ett paket. Så det ska jag göra nu, ett fint vårigt paket. Jag älskar att slå in fina presenter, ett paket blir så mycket mer personligt och roligt att ge bort när det är gjort med känsla och det där lilla extra! Hej så länge. Och kom ihåg att du är värdefull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0