Fredag

Hej du fina. Vilket underbart väder det är idag. Vilken energi och inte nog med det fredag är det också... Härligt! Hade lite problem igår att ladda upp bilder, tänkte att jag skulle fota lite nyheter i butiken. Jätte mycket fräscha och snygga vårkläder har kommit! Men ännu håller REAN på, 50% rabatt är det som gäller och det finns många kap att fynda. Än är inte vintern över. =) Tänkte även bjuda på en dagens lite senare om jag nu får ordning på kameran och dylikt=P har jag sagt att jag är bra på datorer!? Svar: NEJ!!! =)) Nu ska vi kicka igång denna härliga fredag, så njut din dag!! Kram

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jobba på med tekniken och lär dig ladda in bilder nu :-D

Hoppas middagen blir bra!

Ha en härlig helg underbara du!



<3 Nea

2010-02-05 @ 15:11:28
URL: http://linnea77.blogspot.com
Postat av: Frida

Funkade det inte igår efter du ringt? Ja, lär dig det här nu så du kan börja bildbomba! Puss

2010-02-05 @ 15:21:36
URL: http://fraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0