HOLIDAY

Hej alla fina BLOGGISAR... Nu har jag kommit hem från min härliga SEMESTER i underbara Kroatien! Här hemma är det kallt och jag längtar tillbaka till sol och värme, funderar på om det var dom sista soldagar jag fått för iår? Hur som helst ALLT har varit toppen och nu är man utvilad och mer än redo för det som komma skall, nämligen HÖSTEN som är lika med alla snygga höstkläder!!! =) Me Like! hösten är den absolut BÄSTA årstiden för kläder!! Så jag glädjer mig och STOR myser nu när det börjar trilla in höstnytt till butiken. Här kommer lite bilder från semestern. Önskar dig en härlig helg fylld med lyckliga stunder!:-)  


























Kommentarer
Postat av: Frida

Åh så mysigt ni verkar ha haft det! Låt det inte gå lika lång tid till nästa inlägg nu :)

2010-08-07 @ 17:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0